Κοινή τηλεοπτική συνέντευξη Ι. Μαλτέζου – Κ. Μαραγκού- Στ. Παπανικολάου για Πολεοδομικά θέματα του Δήμου [βίντεο]
Πρέπει οι πολίτες να ενημερωθούν επιτέλους για το τι συμβαίνει πολεοδομικά στον Δήμο Άργους- Μυκηνών.
Γιατί το Άργος έχει γίνει μία αφιλόξενη πόλη, με αποτέλεσμα πολλές επιχειρήσεις να φεύγουν προς το Ναύπλιο;
Πώς οδηγηθήκαμε στην πληθυσμιακή συρρίκνωση της πόλης, στην μείωση της οικονομικής δραστηριότητας και στην εγκατάλειψή της από κατοίκους και επαγγελματίες;
Τι διαφορετικό έχει κάνει η Τρίπολη και αξιοποιεί τη ΒΙΠΕ της για την προσέλκυση επενδύσεων;
Και, το πιο σημαντικό, τι μπορούμε να κάνουμε για να ανατρέψουμε επιτέλους αυτή την κατάσταση;
Για να πούμε μερικές αλήθειες:
Οι καποδιστριακοί Δήμοι είχαν φτιάξει σχέδια (ΣΧΟΑΠ) και τα παρέδωσαν το 2010 στο νέο Δήμο, αλλά από αυτά ο Δήμος Άργους Μυκηνών δεν προχώρησε απολύτως τίποτα
Η πολεοδόμηση του Τημενίου θα μπορούσε να έχει γίνει ήδη από το 2010
Η διόρθωση των ορίων πολλών οικισμών (π.χ. Ελληνικού, Δαλαμανάρας, Νέας Κίου) θα μπορούσε επίσης να έχει γίνει από το 2010
Η πράξη εφαρμογής του Νοτίου τμήματος του Σχεδίου Πόλης του Άργους έγινε το 2016 και ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί η μεταγραφή της. Από το 2017 και ακόμα και μέχρι σήμερα δεν μπορούν να γίνουν μεταβιβάσεις σε ιδιοκτησίες που βρίσκονται στο νέο σχέδιο πόλης!
Δεν εφαρμόζεται το Σχέδιο Πόλης προφανώς γιατί ο Δήμαρχος προεκλογικά υπολογίζει το εκλογικό κόστος, αφού θα πρέπει να ζητήσει από τους πολίτες εισφορά σε χρήμα, να δουν τα οικόπεδά τους να τεμαχίζονται, να χαραχτούν δρόμοι, να περάσουν δίκτυα κλπ.
Δεν επιτυγχάνει κάποιος ό,τι δεν το πιστεύει. Και ο Δήμαρχος ΔΕΝ πιστεύει την επέκταση του Σχεδίου Πόλης.
Οι ΖΟΕ ήταν θηλιά στο λαιμό του Δήμου Άργους, εμπόδισαν την ανάπτυξη. Από το 2010 ο Δήμος δεν πήρε καμία πρωτοβουλία για να δημιουργήσει χώρους μετακίνησης των επιχειρήσεων, με αποτέλεσμα πολλές επιχειρήσεις να έχουν φύγει προς το Ναύπλιο.
Με την ανάπλαση που έγινε επήλθε κυκλοφοριακή ασφυξία στην πόλη. Και ενώ έπρεπε να διανοιγούν δρόμοι στο παλιό σχέδιο τίποτα δεν έγινε. Σκεφτείτε ότι ο τελευταίος δρόμος διανοίχτηκε πριν από το 2010.
Όλα αυτά έχουν οδηγήσει στην πληθυσμιακή συρρίκνωση της πόλης στην μείωση της οικονομικής δραστηριότητας και στην εγκατάλειψή της από κατοίκους και επαγγελματίες.